[Թարգմանություն]

My heart’s in the Highlands, my heart is not here
My heart’s in the Highlands, a-chasing the deer
A-chasing the wild deer, and following the roe
My heart’s in the Highlands wherever I go.
Farewell to the Highlands, farewell to the North
The birthpace of valour, the country of worth
Wherever I wander, wherever I rove
The hills of the Highlands for ever I love.
Farewell to the mountains high cover’d with snow
Farewell to the straths and green valleys below
Farewell to the forests and wild-hanging woods
Farewell to the torrents and loud-pouring floods.

Իմ սիրտը լեռներում է, սիրտս այստեղ չէ
Իմ սիրտը լեռներում է ՝ հետապնդելով եղնիկներին
հետապնդելով վայրի եղնիկին և հետևելով եղևնին
Իմ սիրտը լեռներում է, ուր էլ գնամ:
Հրաժեշտ տալով լեռնաշխարհին, հրաժեշտ տալով հյուսիսին
Արհամարհանքի ծնելիությունը, արժեքի երկիրը
Ուր էլ որ թափառեմ, ուր էլ որ հովվեմ
Բարձրաշխարհի բլուրները հավիտյանս ես սիրում եմ:
Հրաժեշտ տալ սարերին բարձր ծածկված ձյունով
Հրաժեշտ հեթանոսներին և կանաչ հովիտներին ներքևում
Հրաժեշտ տալ անտառներին և վայրի կախովի անտառներին
Հրաժեշտի հեղեղումներին և բարձրաձայն ջրհեղեղներին:

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы